Seniormedlemskap

För att bli seniormedlem (22 år och äldre) behöver du köpa en aktie. Vi har inga aktier till försäljning utan hänvisar till öppna marknaden (Blocket). OBS! Vid köp av aktie på den öppna marknaden, kontakta kansliet kansli@ostgk.se innan du betalar så att vi kan verifiera säljaren och aktien.

22-29 år

Du som varit juniormedlem och blir senior (det år du fyller 22 år), eller du som har föräldrar eller mor/farföräldrar som är aktiemedlemmar i klubben kan välja medlemskapet "22-29 år" som finns i två varianter:

• 22-29 år fullvärdig
  • 22-29 år begränsad

Mer information om dessa finns i filen längre ned.

Hyra spelrätt under ett år

Som senior kan du bli ersättningsmedlem under ett år genom att hyra en spelrätt av en aktieägare. Se mer info under fliken ”HYRA SPELRÄTT”.

Juniormedlemskap

Våra juniormedlemskap är för närvarande fulltecknade och vi har kölista. Juniorer som har föräldrar eller mor/farföräldrar som är aktiemedlemmar i klubben har alltid företräde till att bli medlem. Hör av dig till kansli@ostgk.se så hjälper vi dig vidare. Även juniorer som vill vara med i vår träningsverksamhet har företräde att bli medlemmar.

Se nedan fil för årsavgifter och medlemskap 2024: