Padel

Välkommen att spela padel

Österåkers Golfklubb har tre utomhus padelbanor som du bokar via www.matchi.se.

BOKNING
Nu kan du snabbt och enkelt boka tid för padel via din dator eller smartphone, detta gör du genom att besöka www.matchi.se för att skapa ett konto, sedan kan du ladda ner appen MATCHi där du lätt kan boka tider.

Vänligen gör som följer för att registrera dig och ta del av våra medlemsförmåner:
1. Skapa ett användarkonto i MATCHi.
2. Nu kan du boka och betala direkt via din dator eller smartphone.
Har du frågor och funderingar är du välkommen att kontakta oss.

Avbokningsregler
Avbokning mot en serviceavgift är möjlig fram till 6 timmar innan bokad tid. I så fall kommer betalningar som gjorts med betal-/kreditkort att debiteras en serviceavgift (12,50 kr). Läs om betalningar och avbokningsregler.

PRISER OCH UTRUSTNING
Abonnemang/stående tider
Är du intresserad av att boka stående tider under en period?
Hör av dig till Johanna Hammar, johanna.hammar@ostgk.se, så hjälper hon dig vidare.

Utrustning
Racket finns att hyra i huset på läktaren. För att komma in i huset behöver du en kod, den hittar du i bokningsbekräftelsen som skickas till den som bokar tiden.
Bollar finns att köpa i golfshopen och ett 3-pack kostar 100 kr.

Varmt välkommen!