Välkommen till Österåkers driving range!

Vi har utslagsmattor från två håll och hela åtta målgreener att sikta mot. Rangen ligger precis intill parkeringen och klubbhuset.

Hos oss kan du betala för bollar med både kort och swish direkt i rangemaskinen. Genom att ladda ner GolfMore-appen kan du på ett enkelt sätt ladda på rangepengar och få bonus. Rangekorten kommer att finnas kvar för de som önskar.

Om du laddar ditt konto via appen får du ett förmånligare pris, medlemmar på klubben har ytterligare rabatt i appen.

Pris per hink

Liten hink med 25 bollar: 40 kr
Mellan hink med 50 bollar: 70 kr
Stor hink med 70 bollar: 80 kr

Ladda ditt konto med saldo via appen

500 kr få 50 kr i bonus
1000 kr få 200 kr i bonus
2000 kr få 600 kr i bonus
5000 kr få 2500 kr i bonus

Medlemmar på Österåkers Golfklubb har följande priser:

500 kr få 150 kr i bonus
1000 kr få 500 kr i bonus
2000 kr få 1200 kr i bonus
5000 kr få 5000 kr i bonus

Vi har belysning på rangen så du kan träna hos oss även när det är mörkt ute. Vår range är öppen så länge det inte är snö på marken och det är möjligt för oss att plocka bollarna.

Toptracer

Rangen på klubbhussidan är utrustad med Toptracer. Toptracer Range är ett system för rangen där kan se dina slag både i verkligheten och på en skärm framför dig. Toptracer, ett fantastiskt sätt att utveckla ditt golfspel. Toptracer-monitorer finns på 2 platser hos oss och ingår i hinkpriset. Vi har ytterligare 8 platser med Tortracer mobil där du lätt kan koppla upp dig via din mobil för ytterligare träningsupplevelse.

Ladda ned appen för att använda Toptracer mobil - Information om hur du gör detta hittar du i filen längre ned på sidan.

Varmt välkommen att träna hos oss!