Junior & elitkommittén

Johan Tarmet

Johan är ordförande i kommittén och du kan kontakta honom vid frågor som rör verksamheten.
Har du frågor som rör college går det också bar att kontakta Johan.

Tomas Wahlberg

Tomas kan hjälpa dig med frågor kring tävling på Svenska Juniortouren och hur du börjar tävla.

Elias Hellberg

Elias hjälper dig med frågor som rör första steget i att börja tävla, först på hemmaklubben och sedan på andra klubbar i tex SGDF Mini Tour.

Har du frågor om hur du som förälder kan hjälpa och stötta ditt barn i golfen så kan du prata med Elias.

Niklas Björnhöfde

Niklas hjälper dig med frågor som rör första steget i att börja tävla, först på hemmaklubben och sedan på andra klubbar i tex SGDF Mini Tour.

Har du frågor om hur du som förälder kan hjälpa och stötta ditt barn i golfen så kan du prata med Niklas.

Mats Andersson

• Mobil: 073-342 31 91

Mats ansvarar för tjejsatsning och rekrytering.

Magnus Åhström

Magnus ansvarar för tjejsatsning och rekrytering samt föräldrar och ideella.

William Lindfors

William har jobbat med juniorträvling på Svenska Golfförbundet och kan hjälpa dig med alla frågor kring detta.

Bengt Jönsson

Bengt ansvarar för träning och läger, är friidrottstränare med stora kunskaper kring olika träningsformer.

Kim Widing