Klubb & medlem

Klubb- och tävlingskommittén är initiativtagare och ansvarig för några av klubbens populäraste tävlingar och aktiviteter under året

Exempel på några tävlingar.

PREMIÄREN
 som är en lottad scrambletävling, som spelats ända sedan 1992 och är mycket uppskattad av våra medlemmar. Normalt deltar så många som upp till 120 st i en Texas Scramble. Efter avslutat spel äter vi mat tillsammans och har prisutdelning.

NATIONALDAGSGOLFEN spelas i 2-mannalag scramble med efterföljande mat i restaurangen och prisutdelning med riktigt fint prisbord. Pris även för bästa klädsel i tema "nationaldag".

Klubbkommittén består av:

Ulf Mattsson
E-post: uffe.helikopter@hotmail.com

Sigrid Wilson
E-post: sigridwilson987@hotmail.com

Peter Widin
E-post: peterwidin@hotmail.com

Mia Collin
E-post: miacollin@hotmail.com

TIPS & IDÈER!
Klubbkommittén är mycket lyhörd för vad medlemmarna på klubben önskar för aktiviteter.
Om du har förslag, tips eller något annat du vill framföra blir vi glada om du hör av dig till någon av oss.