Herrgolfen – för dig mellan 20-65 år

Herrkommittén på Österåkers Golfklubb

Herrkommittén ska verka för att du som är man och mellan 20-65 år erbjuds tävlingar på klubben under lättsamma former för att lära känna nya golfvänner. Tävlingarna genomförs varannan torsdag från slutet på april till och med slutet av september. Varje omgång är en egen deltävling med priser och du samlar även poäng till Herrgolfens OoM för säsongen. Den prestigefyllda säsongsfinalen där årets OoM avgörs spelas i slutet av september med kanonstart.

Kommittén ansvarar även för en foursome matchstege och en klassisk matchstege under året. Anmälan öppnar tidigt och det gäller att boka in sig snabbt, platserna brukar bli uppbokade direkt.

Vi finns på Facebook "Herrklubben Österåkers Golfklubb" - gå gärna in och ansök om att bli medlem så lägger vi till dig i gruppen. Länk till Herrklubbens Facebooksida hittar du här...

Ansvariga för Österåkers herrkommitté är Niclas och Bengt och kontaktuppgifter har du här:

• Niclas Hellqvist - hellqvist42@gmail.com
  • Bengt Fällborg - b.fallborg@gmail.com