Det är med stor glädje vi välkomnar Karolina Bohlin som ny VD för Österåkers GK!

Hon har en gedigen erfarenhet inom golfens värld både som professionell golfspelare, golftränare och framför allt som VD/Klubbchef. Hennes ledarskap kännetecknas av hög energinivå, tydlig kommunikation och en stark förmåga att få med sig andra för att nå högt uppsatta mål. Vi ser fram emot att Karolina ansluter till oss i början av juni. Hon kommer även vara med på årsmötet den 25:e april.

En hälsning från Karolina

Jag heter Karolina Bohlin och det är med stor entusiasm som jag kliver in som VD/Klubbchef på Österåkers GK. Med en gedigen bakgrund inom golf, inklusive min tid som professionell golfspelare på Europatouren och erfarenhet som golftränare samt ägare av en golfshop, har jag de senaste elva åren varit VD/Klubbchef på Forsgårdens Golfklubb i Kungsbacka.

Att nu vara en del av Österåkers GK känns både inspirerande och ärofyllt. Jag ser fram emot att möta alla medarbetare, medlemmar och gäster.

Min familj och jag, bestående av min man Martin samt våra barn Melker (16 år) och Maja (14 år), återvänder nu till Stockholm efter 15 år och vi ser verkligen fram emot det. Vi är en familj som delar ett starkt golfintresse, där våra barn satsar på golfidrotten och min man och jag är engagerade idrottsföräldrar.

I början av juni månad börjar jag min tjänst, och jag ser med spänning fram emot att tillsammans med medarbetare, styrelse och medlemmar fortsätta den fantastiska utvecklingsresan för Österåkers GK. Golf är inte bara mitt yrke, det är också min passion, och jag ser fram emot att dela den med er alla.

Väl mött och bästa hälsningar,
Karolina Bohlin